Hva er det denne polakken har ytterst på høyre vinge? AMRAAM eller Sidewinder er jo ikke, for det er de to andre missilene.
Angående drivstofftanker, så har de nyere F-16C/D vesentlig større masse og kraftigere motorer enn de norske F-16A/B. Så hver dråpe drivstoff kommer godt med. Om jeg ikke tar mye feil så er
RNoAF F-16A block 10 Mid-life Update s/n 78-0272 den letteste og eldste F-16 i operativ bruk. For øvrig en feil i linken; flyet var en F-16A
block 10 både før og etter
MLU.
For de spesielt interesserte i drivstofftanker kan det også nevnes at det er utviklet en 600 gallons vingetank som er ganske mye større enn de 370 gallons vingetankene de norske F-16 nesten alltid flyr rundt med. Vingene er imidlertid tilnærmet identiske på alle operative F-16A/B/C/D/E/F (unntatt danske F-16A block 10, tror de har parkert alle B-modellene av block 10), så det er vel ikke allverden av "G" som de 600 gallons vingetankene kan utsettes for. 600 gallons vingetank på et gresk fly: