View Single Post
Old 23-06-2013, 01:19   #13
Scanflyer
ScanFlyer Blue

Scanflyer's Avatar

Default Hvordan er HRG reisebyrå?

I min nåværende jobb bruker vi VIA Agencia og jeg personlig er ikke særlig fornøyd med dem. For all del, de har både 24 timer service, app og online bestilling. Men den personlige servicen er av og til latterlig. Jeg har utallige eksempler på situasjoner hvor jeg har måttet forklare billettregler osv for "reisekonsulenten".

Det verste eksempelet var når jeg bestilte en leiebil i detalj over telefon. På grunn av stress på jobb rakk jeg ikke registrere at jeg aldri fikk en bekreftelsesmail. En time før jeg skulle hente bilen sjekket jeg mailen og fant ingen reservasjon. Ringte VIA og forklaringen var: Reisekonsulenten glemte å spørre om epostadressen din, så vi droppet hele bookingen.

VIA droppet altså å gjøre noen ting, til tross for at de hadde mitt navn og firmanavnet, og de enkelt kunnet funnet fram til meg. Etter dette har jeg gjort alt selv i skrevet reiseregning for utliggene.
Mitt råd er: Styr unna VIA Agencia!
20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY)
12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH)
Scanflyer is offline   Reply With Quote