Quote:
Originally Posted by LN-DYA
Hvem sier at jeg og mange av mine kollegaer ikke bruker sunn fornuft? Selvfølgelig gjør vi det. Men som flere her inne forteller, så er det stor forskjell på skandinavisk og asiatisk arbeidskraft og deres tenkemåte såfremt de ikke er i en lederposisjon.
Hva Norwegian forventer? De forventer vel at alle reisende setter seg inn i reisevilkårene som man må krysse av for at man har lest når man kjøper billetten  Endel passasjerer har svært store forventninger til oss ombord. Kjøper du en billett til Dubai for 999,- en vei kan man vel ikke forvente lieflat seats, full food and beverage service, tepper, puter og underholdning for den prisen. Jeg tørr da påstå at kunden har et urealistisk syn på hva lowcost er.. det er jo en grunn til at det heter lowcost er det ikke?
Uansett så dreier denne tråden seg vel i hovedsak om Norwegian Longhaul, og der jobber ikke jeg.... Men innkjøringsproblemer er det med alt nytt, men det blir nok bra til slutt skal dere se....
Med ønske om en flott dag til dere alle
DYA'n
|
Har ikke noe som helst mistanke om at der står noen plass i reisevilkårene at en må ha nøyaktig valør med, eller et bestemt kredittkort

Men honnør til selskapet ditt at de endelig dro frem den sunne fornuften på Longhaul