View Single Post
Old 19-06-2013, 08:22   #5
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Default Re: God ondag fra Forus!

Gjesp fra kontoret, altså - mitt kontor, og ikke den av det gode slaget som befinner seg i Bergen. Når skal det komme en pub i Oslo med dette klengende navn?? Eller "Hjemmet"?

Gårsdagens sommerfest ble overstått med store smil å spore hos kollegaene, og når jeg etterhvert tilslutt havna hjemme begynte jeg selvfølgelig å titte litt på nettsidene til Cunard og Fred Olsen, da ble jeg bare enda mer tørst! Enda godt å vite at det finnes en lugar ombord på Queen Mary 2 om noen få uker som venter på oss!

I kveld blir det asiatisk på menyen, kombinert med en spasertur eller to og kanskje en trikketur til Jar. Innimellom alt det der skal jeg prøve å få bake inn en tur innom Bristol for noen kalde, er så varmt ute så!

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
God morgen fra gullstuen på Kastrup!
Dagen startet med revelje kl 0430, ut av döra 0500 og så förste fly til CPH. 39 sjeler ombord, 4 foran, 35 bak. Nå skal jeg sitte her og blomstre et par timer för man skal et stopp til nedover i Europa hvor det meldes 35 grader i dag, og det blir noen timers venting der også för man setter seg helt fremst i et fly som skal fly i 10-12 timer.
Skal bli så fint atte!

Champagnegalloppen 2013 er i gang! Yihaaa! Er det rart jeg drikker???

Ha en brillefin dag!

BF
Ha en god tur og kos deg maks, dette har du fortjent! Hils Barons gutter fra de to ølglade gærninger..

Quote:
Originally Posted by ATC-flyradar View Post
Om noen dager snur sola igjen - det går mot høst igjen.

Jan
Drit i å nevne det a.....

Ha en finfin dag, og husk - nå er det bare en kjedelig morgen igjen før helgen slår inn for fullt!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote