Gjesp fra kontoret, altså - mitt kontor, og ikke den av det gode slaget som befinner seg i Bergen. Når skal det komme en pub i Oslo med dette klengende navn?? Eller "Hjemmet"?
Gårsdagens sommerfest ble overstått med store smil å spore hos kollegaene, og når jeg etterhvert tilslutt havna hjemme begynte jeg selvfølgelig å titte litt på nettsidene til Cunard og Fred Olsen, da ble jeg bare enda mer tørst! Enda godt å vite at det finnes en lugar ombord på Queen Mary 2 om noen få uker som venter på oss!
I kveld blir det asiatisk på menyen, kombinert med en spasertur eller to og kanskje en trikketur til Jar. Innimellom alt det der skal jeg prøve å få bake inn en tur innom Bristol for noen kalde, er så varmt ute så!
Quote:
Originally Posted by Bizflyer
God morgen fra gullstuen på Kastrup!
Dagen startet med revelje kl 0430, ut av döra 0500 og så förste fly til CPH. 39 sjeler ombord, 4 foran, 35 bak. Nå skal jeg sitte her og blomstre et par timer för man skal et stopp til nedover i Europa hvor det meldes 35 grader i dag, og det blir noen timers venting der også för man setter seg helt fremst i et fly som skal fly i 10-12 timer.
Skal bli så fint atte!
Champagnegalloppen 2013 er i gang! Yihaaa! Er det rart jeg drikker???
Ha en brillefin dag!
BF 
|
Ha en god tur og kos deg maks, dette har du fortjent!

Hils Barons gutter fra de to ølglade gærninger..
Quote:
Originally Posted by ATC-flyradar
Om noen dager snur sola igjen - det går mot høst igjen.
Jan
|
Drit i å nevne det a.....
Ha en finfin dag, og husk - nå er det bare en kjedelig morgen igjen før helgen slår inn for fullt!