View Single Post
Old 10-03-2006, 20:16   #8
Hurum
ScanFlyer Molded

Default Replying to Topic 'Flytrøbbel i nord'

Quote:
Originally posted by dc-8-63

Det er vel mere et spoersmaal om de hvorvidt de ansatte skal lide for daarlig planlegging fra ledelsens side...og WF's operasjon er nok noe mere komplisert enn aa sette opp McDonalds vaktlister.....blant annet kan nok ledelsen paa de lokal McDonalds ogsaa bygge hamburgere og svette pommes frites, og kanskje ogsaa spoerre "DO YOU WANT FRIES WITH THAAAAT????" ....mens det er vel ikke like sikkert at ledelsen i WF kan loepe igang en Dash 8 enten det er 100 eller 300....
Helt enig i at dette er dårlig ledelse!! Derfor min litt sarkastiske kommentar ang MacDonalds. Men jeg sammenliknet IKKE ledlesen i MacDonald med ledlesen i Widerøe slik det ser ut som du har oppfattet meg som. Jeg sa at en ikke trenger ha satt opp et par vaktlister på MacDonalds for å skjønne at en ikek kan gi sine ansatte ferie og avspasering samtdig....sjefene på MacDonalds ønsker neppe å flippe burgere.

Jeg velger ikke å se dette utelukkende fra de ansattes synspunkt som må "lide" ved at dem ikke får ferien/avspasering når dem ønsker...men fra kundenes/passasjerenes synspunkt....som nok en gang står på bakken med billetten i hånda. Ikke lenge siden Widerøe hadde store vansker med ruter og crew i Finnmark f.eks

Om Widerøe IKKE klarer å sette opp ferieavvikling...og samtidig legge begrensinger på avspaseringer synes jeg dem gjør en dårlig jobb.
Hurum is offline   Reply With Quote