View Single Post
Old 13-06-2013, 20:18   #29
VC-10
ScanFlyer Crusty

VC-10's Avatar

Default Re: Norwegian nektet henne mat og drikke på 12 timers flytur

Quote:
Originally Posted by TLS at OSL View Post
Iflg. Aftenposten hadde hennes venn ikke bestilt mat på forhånd, noe som visstnok førte til at hun heller ikke fikk kjøpt mat.
Dette er så pinlig dårlig av DY at det er flaut å være norsk. Jeg håper flere tar lærdom av dette og heller flyr med SAS eller Thai. Som flere har sagt før meg her: Du får det du betaler for.
Vi har jo også hørt her inne på forumet om folk som er nektet et glass vann på SAS, så det kan vel være litt så som så i begge leire. Lærdommen bør vel heller være at den som skal bestille en billett faktisk leser hva produktet inneholder og ut fra det bestemmer seg for om dette er noe som passer ens behov.
Jeg er forøvrig helt enig i at dette kunne vært løst smidigere, og jeg regner med at evne til smidighet er en del av det bilde DY/DU ønsker å vise av seg selv. Men den smidigheten kan selvfølgelig ikke bli så stor at folk begynner å utnytte den og dermed utvanner produktet.
Som du sier, man får det man betaler for, og dersom prisforskjellen med god margin faller på DY sin side, er det kanskje ikke så rart at mange velger å fly med dem og heller velger å betale for maten for dermed å ha mere å rutte med på reisemålet!
VC-10 is offline   Reply With Quote