Nå vet ikke jeg noe om belegg på verken SK, DY, TG eller UA for tiden, men så lenge prisundersøkelsen ikke skjer på helt u-solgte fly, så vil det være avhengig av belegg om den ene er billigere enn den andre.
Det blir liksom litt feil å ta en prissammenligning lenge ETTER at billettene på flyet ble lagt ut for salg, og fly som dermed er solgt i mer eller mindre grad.
Naturlignok vil man kunne forvente å finne billigere billetter om en mindre andel av flyet er solgt. Likeledes, det vil være tilsvarende vanskelig å finne billige Norwegian billetter hvis flyet mer eller mindre er utsolgt allerede! Artikkelen det linkes til sier meg dermed at det tilsynelatende virker som at DY har bedre bookingbelegg enn de andre for øyeblikket.
Startprisene hos Norwegian er betydelig lavere enn jeg har hatt mulighet til å reise til USA tidligere om jeg ser bort fra ansattereiser på ID i SK. T/R for to personer til
JFK - alt inkludert på economy for ca 5400,- har ikke jeg funnet noen andre steder. At ikke alle billettene selges for den samme lave prisen antar jeg at alle på denne siden skjønner at ikke er drivverdig.
Prissammenligningen sier meg like gjerne at DY er tilnærmet fulle, mens SK og UA har en større andel seter (bookingklasser) åpne. Wild guess siden jeg ikke sitter på noen faktiske bookingtall for noen av selskapene, men man må se litt bak prisen for å skjønne seg på hvorfor en flybillett er dyrere enn den andre.

smil - det er sol ute!
