Quote:
Originally Posted by petter380
Singapore i slutten av juli er, per min definisjon (basert på at jeg har bodd der i 5 år) ganske så lavsesong pga. det er den varmest og fuktigste tiden på året. Jeg ville ikke klart meg på stranden, for å si det sånt  Ville heller satset på et badebasseng ved hotellet.
Har selv ankommet Singapore med samme flight som deg, og gikk det da hostellet og la fra meg baggen der før jeg gikk å shoppet/så meg rundt i nærområdet. Tiden går fort fordi man ikke er helt 100% etter 12-14 timer på flyet  Nå vet jeg ikke hva hotell du skal på, men du kan uansett komme deg lett rundt med MRT (typ t-banen) lett. Kjøp gjerne et kort for flere dager, gjør livet enklere.
Sentosa er også mer for kids, så kanskje du ikke får den roen du ønsker på en strand? Kan anbefale akvariet når du først er ute på Sentosa  Kjølig, fint og fascinerende!
|
Takk for tips! Jeg har vært i Singapore i juli før, og har kost meg ordentlig. Det er utrolig hvor godt en kald nordboer kan tåle varmt, fuktig klima noen dager
Jeg har ikke bestilt hotell ennå, men ender nok opp på
MBS eller Hilton Orchard, har hatt det bra begge stedene før.
Det er kanskje mulig å få til tidlig innsjekk på Hilton Orchard med gullkort hos Hilton?