Thread: Singapore
View Single Post
Old 03-06-2013, 17:03   #65
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Re: Singapore

Quote:
Originally Posted by Fly med oss View Post
Jeg får et par døgn i Singapore i slutten av juli. Ankomst kl 0720 med SQ317, og da er det fortsatt en del timer igjen før jeg kan sjekke inn på hotellet. Hvis været er fint tenkte jeg å tilbringe formiddagen på en strand, f.eks. på Sentosa. Er det noen som har erfaring med å leie solseng + parasoll enten på stranden, eller om det (kanskje ennå bedre) er mulig å leie seg inn på en beach club e.l. for noen timer? Greit å ha tilgang til toalett, dusj, bar

Var på Siloso Beach for et par år siden, men det var bare for å ta en rask dukkert før jeg hastet videre.
Singapore i slutten av juli er, per min definisjon (basert på at jeg har bodd der i 5 år) ganske så lavsesong pga. det er den varmest og fuktigste tiden på året. Jeg ville ikke klart meg på stranden, for å si det sånt Ville heller satset på et badebasseng ved hotellet.

Har selv ankommet Singapore med samme flight som deg, og gikk det da hostellet og la fra meg baggen der før jeg gikk å shoppet/så meg rundt i nærområdet. Tiden går fort fordi man ikke er helt 100% etter 12-14 timer på flyet Nå vet jeg ikke hva hotell du skal på, men du kan uansett komme deg lett rundt med MRT (typ t-banen) lett. Kjøp gjerne et kort for flere dager, gjør livet enklere.

Sentosa er også mer for kids, så kanskje du ikke får den roen du ønsker på en strand? Kan anbefale akvariet når du først er ute på Sentosa Kjølig, fint og fascinerende!