Quote:
Originally Posted by Someone
Nå har jo SAS visst at det klarer å kjøre soft-block for EBG på innenlandsreiser, så tror nok det forsøker noe lignende på Plus
Så med SAS kabinfaktor tatt i betrakning tror jeg sjansen for ledig midtsete i nye Plus er ganske stort
|
He he dette er noe jeg er enig i. Nå må dette selskapet starte å tjene penger snart og gjøre noe med feks kabinfaktoren. Her inne hvor den "spisse" kompetansen besittes kan det synes som om det å tjene penger faktisk ikke er et hovedfokus men snarere hvor mye kaffe man kan få el ikke alt avhengig av når på døgnet man måtte reise. Det komplette kaos hersker om kan få ditt el datt avhengig av billettpris så dette må komme klarere ut. Har selv vært i nærheten av å skulle reise med
SAS i det siste men valgte dette bort trass i at jeg er privat
EBG. Air China stinker men allikevel ryddig klassinndeling selv om den beste klasse ikke er all verden. Dette stuntet tror jeg dog kommer til å havne i rekken av mislykkethet. Jfr Braathens gamle Best and Back.