View Single Post
Old 29-05-2013, 14:49   #3
Helimaf
NSB First Class

Default Re: Bogota og Florida i C og litt i Y

Jeg kan ikke si nok vonde ord om Frankfurt flyplass. Den er rotete, uoversiktelig og direkte brukeruvennlig. Bussturen fra flyet til terminalen tok lang tid. Vi måtte stadig stoppe foran taksende fly og da vi endelig ankom terminalen var det jo en kø av busser som skulle slippe passasjerer av. Avgangen til BOG var fra C-pier i terminal 1. Om man ikke har adgang til loungene, er det absolutt ingenting å ta seg til her.

Sammenlignet med hhv. Amsterdam og Gardermoen, er flyplassen et sant mareritt og om jeg skulle gitt den en karakter, får den såvidt unngå stryk.

LH sin biz-lounge er helt ok. Det merkes fort at dette ikke er deres øverste serviceprodukt. Jeg har vært innom både KLM-crown lounge i AMS og Air France sin tilsvarende på CDG, og begge hadde et større utvalg og bedre komfort en LH sin biz-lounge.

Untitled by Helimaf, on Flickr

Inntil jeg får *A Gold, gjenstår det for meg å prøve Senator loungen. Baguettene de serverte var ok, mens te-utvalget var fantastisk.

Iløpet av et år drikker jeg 0 enheter alkohol, men for første gang skal jeg ta meg tid til å kjenne smaken på drikkevarene. Jeg er en ordendlig te- og kaffiholiker som kommer fra en familie hvor bønnene brennes selv. På vin og øl derimot, er jeg helt grønn.

Denne prøvde jeg litt av. Helt greit. Måtte skylle ned med cola;-)

Stor, større, størst!

Maskinen til Caracas, Venezuela fra gate C14.

Et fantastisk fly, bra selskap og en nydelig livery.
Helimaf is offline   Reply With Quote