View Single Post
Old 19-05-2013, 20:05   #4
Blackhawk
ScanFlyer Molded
 
Blackhawk's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
Kamera Re: Mai2013: Del 2: AMS: Schipol+fly/2 x Jr.Suite: Radisson Blu


Over: Flybe med Dash8-400, og reg.: "G-ECOM". Levert pr. des. 2008,
maskinen er snart 4.5 år.




SAS ("Danmark") med Airbus A319 og reg.: "OY-KBR". Levert aug. 2007,
og er litt under seks år gammel. Bærer navnet: "Sten Viking".
Seatconfig: Y141.




Over: Aeroflot med Airbus A321-200, og reg.: "VQ-BOH". Levert mars 2012,
maskinen er snart 1.5 år gammel. Bærer navnet: Alexander Prokhorov".
Seatconfig: C28/Y142.






Over: ArkeFly (TUI Nederland) med B767-300ER, og reg.: "PH-OYJ". Maskinen
ble opprinnelig levert ny til Britannia Airways pr. feb. 2000, som "G-OBYJ".
Leaset ut til Garuda (Hadj-flyvninger) fra jan. 2003, til mars 2003, så overført
fra Britannia til Thomson Airways fra mai 2005. Så overtatt av ArkeFly
fra april 2011. Maskinen er snart 13.5 år gammel. Seatconfig: F31/W158/Y96.




Over: British Airways med B737-400, og reg.: "G-DOCY". Levert ny
til BA pr. sept. 1993 som "G-BVBY", så en tur over til "Eurobelgian Airlines"
fra 28. april 1994 til feb. 1996, da den gikk til "Air Provence" -
i begge sistnevnte selskaper med reg.: "OO-LTQ". Så tilbake til
BA pr. okt. 1996, maskinen er nesten 20 år gammel.




Over: Delta Airlines med Airbus A330-300, og reg.: "N803NW". Levert
pr. sept. 2003, maskinen er snart 10 år gammel. Seatconfig: C34/Y264.






KLM med B777-200ER, og reg.: "PH-BQE". Levert feb. 2004, maskinen
er litt over ni år gammel. Bærer navnet: "Epidaurus".






Over: Cathay Pacific med Airbus A340-300, og reg.: "B-HXA". Levert ny
pr. juni 1996, da som "VR-HXA". Maskinen er 17 år gammel,
seatconfig: C26/Y257.




Over: Augsburg Airways med EMB-195, og reg.: "D-AEMC". Levert ny
pr. juli 2009, maskinen er snart fire år gammel. Seatconfig: Y116.




Over: Ukraine International Airlines med B737-400, og reg.: "UR-GAO".
Maskinen ble opprinnelig levert ny til Lauda Air pr. mai 1991, som
"OE-LNH". Over til Afriqiyah Airways pr. april 2002, og videre
som "wet-lease" til Alisea Airlines pr. aug. 2003. Overtatt
av nåværende selskap pr. nov 2004, maskinen er litt over 22 år gammel.
Seatconfig: C12/Y112.




Over: Delta Airlines med B767-300ER, og reg.: "N152DL". Ble opprinnelig
levert ny til Gulf Air pr. nov. 1990, som "A4O-GM". Så over til Delta
Airlines pr. feb. 1997, maskinen er 22.5 år gammel.




Over: KLM med Airbus A330-200, og reg.: "PH-AOM". Levert ny
pr. okt. 2010, maskinen er snart tre år gammel. Bærer navnet: "Piazza San Marco-Venezia",
seatconfig: C30/Y221.




Over: KLM med B737-700, og reg.: "PH-BGK". Levert pr. juni 2010,
maskinen er tre år gammel. Leaset ut til Transavia fra juli 2010
til sept. 2010. Bærer navnet: "Fulmar / Noorse Stormvogel".




Over: KLM med Airbus A330-300, og reg.: "PH-AKB". Levert mars 2012,
maskinen er litt over ett år gammel. Bærer navnet: "Piazza Navona-roma".
Seatconfig: C30/Y264.




Over: KLM Asia med B747-400, og reg.: "PH-BFM". Levert pr. feb. 1992,
maskinen er 21.5 år gammel. Bærer navnet: "Mexico".
Seatconfig: C42/W36/Y197.




Over: KLM med B777-200ER, og reg.: "PH-BQP". Levert pr. april 2007,
maskinen er litt over seks år gammel. Bærer navnet: "Pont du Gard",
seatconfig: C35/W34/Y249.




Over: KLM Cityhopper med EMB-190, og reg.: "PH-EZH". Levert okt. 2009,
maskinen er ca. 3.5 år gammel.
__________________
Mvh: Blackhawk
If it's a BOEING??, I'm NOT going!!...
Blackhawk is offline   Reply With Quote