Thread: United Upgrade?
View Single Post
Old 17-05-2013, 00:08   #7
sentry
ScanFlyer Blue

United Re: United Upgrade?

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Kun MP gull eller høyere kan forhåndsbestille Economy Plus.. Eneste sjanse for å komme foran at det er fullt bak fra rad 22. Som et par sist tirsdag ble, null status..

Har mistanke om at de som kommer sist til innsjekk uten forhånds res av seter blir sendt foran.

Ta en titt på mobile.united.com fra 72 timer i forveien. Innenriks blir kun MP medlemmer oppgradert til F..
Alle kan vel kjøpe Economy Plus, men oppgradering uten tillegg i prisen er nok forbeholdt MP-medlemmer. Og da går det etter status.

Reiste forøvrig LAX-PVG i går og ble flyttet frem til 1A og dermed F på en av de gamle United-777 maskinene med tre kabiner. Turen tok en halv time lengre enn vanlig pga mye headwind, og i tillegg ble vi stående en halvtime ekstra på LAX for å kvitte litt cargo så de kunne ta ekstra fuel. I slike tilfeller er det deilig å bli oppgradert! Jeg følte meg ikke helt pigg, så denne gangen droppet jeg både champagne og mat og sov stort sett hele veien. Hadde forøvrig en for meg ny routing IAH-LAX - via ABQ, av alle steder. Så nå kan den også settes på listen. Det ser ut til at jeg skal få med meg en ny flyplass til her i Kina også på mandag - vi får se.

Last edited by sentry; 17-05-2013 at 02:57.
sentry is offline   Reply With Quote