View Single Post
Old 23-04-2013, 00:07   #54
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: BA Executive Club, Avios, oppgraderinger m.v.

Begynner aa bli passe varm i troeya med dette Avios kjoeret naa.

Oppgradering med Avios kan skje med poeng helt frem til avreisedagen.

3 flighter TATL i aar, billettene ble kjoept hhv 10 dager og 2 uker foer avreise. En av flightene ble oppgradert ved booking, for de andre, aapnet ikke BA oppe tilgjengeligheten foer 48 timer foer flighten skulle gaa. De ser ut som dette er en trend som stort sett gjelder hele fjoela. Sjekket daglig og saa at stort sett hver eneste dag, aapnet BA seter for flightene 2 dager frem i tid. Naar det gjelder skatter og fuel surcharges, har jeg aldri betalt det samme . Foerste turen betalte jeg 120 daler ekstra ORD-LHR. Denne gangen, betalte jeg 270 ORD-LHR. Paa vei tilbake, betalte jeg 51 dollar... Aaaalrighty then. De blokkerer en masse seter. Det var 15+ seter tilgjengelig i business da jeg ringte to dager foer avreise og CW ble langt fra full begge gangene. Saa ha is i magen og sjekk daglig

Merket ogsaa at jeg hadde faatt J poeng og tier points paa outbound, paa returen fikk jeg WT+. ARN-LHR fikk jeg ingenting. Som flere nevner, man man vel ringe.

Med min begrensede erfaring, er jeg kokfornoeyd med opplegget. For 8-9K norske totalt og 20K poeng, er jeg bekreftet i Club over atlanteren. Setet er flatt og privat, samt dersom du reiser sammen med noen, er det ogsaa kanon.

BA faar alle mine TATL i aar og det blir en del

Last edited by Tommy777; 23-04-2013 at 00:10.
Tommy777 is offline   Reply With Quote