Quote:
Originally Posted by Altitude
For mange her på Flyprat er en interkontinental flyvning mer enn blott et sted å sitte mellom A og B :-) Derfor tar debattene en litt annen vending her. Til det bedre, etter min mening...
Derfor er ikke alltid diskusjonene her (ser jeg) er sentrert rundt det kjedelige kost-nytte-parameteret, men inkluderer også dimensjonen kost-opplevelse. Norwegians langruteprodukt må dermed finne seg i å bli målt mot erfaringer fra velbereiste flyentusiaster som vet hva som finnes der ute.
|
Ja, eg ser den. Det er vel relativt opplagt at det eksisterar betre komfortprodukt på markedet enn Norwegian sine. Derimot er vel prisane i økonomi ikkje stort forskjellig ifrå konkurrensane (nokon dagar er dei billegare, og andre er dei dyrare).
Når det gjeld premium økonomi, så har dei vel større legroom enn dei fleste (det står iallefall 46" på nettsidene, og e.g. BA og SK har vel 38"). Korleis den faktiske servicen er ombord i denne kabinen, er vel ikkje mogleg å svare på før flyene faktisk er i lufta

Det som vel derimot er opplagt, er at dersom ein kan oppgradere ifrå Y+ til C med eit "standardselskap", så er ein i ein anna divisjon kva service og komfort gjeld, og sjølv om det er eit meget godt tips, så er vel det ein anna diskusjon enn direkte samanlikning Y+ selskap imellom?
Eg ville nok også gjort som Tommy777 og gått for BA via
LHR i Y+ (uavhengig av oppgradering eller ei) enn å fly direkte DY i premium eco. Likevel tykkjer er at det er meget bra at DY satser på nye spennande destinasjonar, og eg forstår at mange gjerne vil ha direktefly!