View Single Post
Old 20-04-2013, 02:25   #14
Hpkris
Front section flyer

Hpkris's Avatar

Default Re: Hvorfor billigere hos Travelink enn hos Sas ?

Quote:
Originally Posted by Insomnia4u View Post
En ting å vite med Travellink (og endel andre onlinereiseselskaper) er at de har endel avgifter og gebyrer, f.eks for å booke specialmeal. I tillegg er det et gebyr på ca 800 kr hvis du vil forandre billetten. Pluss det flyselskapet skal ha.
Så..etter å nå ikke ha fått specialmeal og forandret billett er jeg rimelig irritert på travellink. TK har ikke noen bestilling i sine systemer. Herlig. Ringte TK og bestilte på returen. Og klarte de å legge det inn? Nei. For å si noe positivt om TK er IST-loungen helt rå, og veldig god service i skranken der.

Har brukt Travellink, Seat24 og andre. Foretrekker helt klart å bestille direkte på flyselskapets sider siden en da får bedre service. Andre som har erfaringer?
Brukte Travelpartner.no engang da jeg bestilte de med TK. Gikk flere dager før TK så min bestilling. Klarte å bestille sete selv et par dager før avgang. Men aldri mere, da gebyret de tok for å betale var altfor høyt. Etter det så har jeg kun brukt flyselskapenes hjemmesider. I mine tilfeller kommer jeg billigst ut der.
05.Sept BKK-DXB-OSL
06. Oktober OSL-IST-BKK (TK)
30. Oktober BKK-OSL (DY)
Hpkris is offline   Reply With Quote