Quote:
Originally Posted by Insomnia4u
En ting å vite med Travellink (og endel andre onlinereiseselskaper) er at de har endel avgifter og gebyrer, f.eks for å booke specialmeal. I tillegg er det et gebyr på ca 800 kr hvis du vil forandre billetten. Pluss det flyselskapet skal ha.
Så..etter å nå ikke ha fått specialmeal og forandret billett er jeg rimelig irritert på travellink. TK har ikke noen bestilling i sine systemer. Herlig. Ringte TK og bestilte på returen. Og klarte de å legge det inn? Nei. For å si noe positivt om TK er IST-loungen helt rå, og veldig god service i skranken der.
Har brukt Travellink, Seat24 og andre. Foretrekker helt klart å bestille direkte på flyselskapets sider siden en da får bedre service. Andre som har erfaringer?
|
Brukte Travelpartner.no engang da jeg bestilte de med TK. Gikk flere dager før TK så min bestilling. Klarte å bestille sete selv et par dager før avgang. Men aldri mere, da gebyret de tok for å betale var altfor høyt. Etter det så har jeg kun brukt flyselskapenes hjemmesider. I mine tilfeller kommer jeg billigst ut der.