View Single Post
Old 18-04-2013, 07:42   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: Hva synes du om Norwegian Longhaul? (Priser, komfort, service etc)

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Som forventet, mye "vi heier paa Kjos" her. Vi faar se om Ola Dunk lukter lunta og finner frem kalkulatoren.
Slutt a Tommy – Høres ut som nordmenn er moroner hele gjengen.. Jeg er så bombesikker på et de klarer å prise dette på en riktig måte så de fyller opp flyene (de dyreste billettene er sjeldent billige på noe selskap) og jeg tror også oss dumme nordmenn klarer å se totalprisen, og ikke minst verdien av at det er direkte. Jeg er overrasket over hvor mange jeg kjenner, og som er virkelige luksusdyr som gir helt F i hvordan flighten er hvis det er en direkte rute.

Sorry – men må igjen bruke DXB ruten til DY som eksempel: Her også krydde det av besserwissere som mente denne skulle vare svært kort på grunn av drittmat, dritt wifi, drittfly (en midtgang) – samt at man ”lett” fant myyyyye billigere med KLM etc.

Se hvor lenge konkurrenten hadde rute fra Skandinavia med, nyyydelig mat, to midtganger, VOD, ikke 199 kroner i bagasjegebyr, 0.5 cm reell (eller lavere) benplass osv.

Vi har hatt svært mye besøk ned hit de siste 14 månedene og det artige er at de mest reisevante og kvalitetsbeviste har valgt DY, og poengjunkiene og de mer flynerdete (som meg) har gått for de andre utallige alternativene.

Jeg tipper de fleste norske kollegaene jeg har her (og i konkurrerende selskaper) har vel gull eller bedre i to tre allianser hver – men velger DY mer eller mindre konsekvent på vinterhalvåret.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote