Siden disse gebyrene som Norwegian har stadig er i fokus så vil jeg vel tro at den gemene hop av flypassasjerer har fått med seg at Norwegian har noen gebyrer som flaggskipet
SAS ikke har. For noen som tenker ren business så virker det, trass i gebyrer, til at forretningsideene til Norwegian har vært veldig funksjonelle iom at selskapet tjener penger. "Høh, ikke så mye da", "marginalt" kan man til tider lese når diskusjonen vedr våre to "hovedfiender"(SK/DY) og deres respektive tilhengere "braker" sammen til skriftlig disputt her inne. Nei, kanskje ikke så mye men mye bedre en hele tiden å tape penger(til dels masse penger). Man kan også anta at den vanlige passasjer(de det fins flest av og som ikke har noe slikt forhold som vi har her inne til luftfart) kan regne ut sluttsummen selv om sluttsummen inkl gebyrer kommer opp med en gang(og man evt kan trekke fra det man ikke trenger) el ikke(plusse på det man måtte trenge). Folk virker til å fly med Norwegian for det. Utifra hva som kom opp i en VG artikkel for noen dager siden så er det viktigste for hvermansen pris og direkteflighter når de skal reise.
Jeg syns denne DY satsingen fra
OSL til
FLL er fin for den passer perfekt for meg da jeg, der det lar seg gjøre, helst vil fly direkte.
FLL er også et fint utgangspkt for videre reise til latinamerika(Costa Rica, Guatemala, Mexico, Puerto Rico m.fl) og Colombia(Medellin, Bogota og Cartagena). Kanskje noen tom vil til Den Dominikanske republikk?
Denne ruten fra
OSL,
ARN og
CPH har jeg tro på og jeg syns premiumprisene er ganske gode(da er jo alt inkludert også så man slipper disse irriterende gebyrene)..