Quote:
Originally Posted by Utflyttet
Sett fra kontrakten sitt ståsted, helt klart. Du har fått tjenesten til en lavere pris, den har lavere verdi.
|
Jeg trodde kontrakten mellom meg og flyselskapet var å frakte meg fra A til B (dvs. at det er tjenesten jeg betaler for), uavhengig av om jeg hadde betalt 1000,- eller 4000,-.
Jeg har aldri sett noe i kontrakten, men har nok ikke lett mye heller, som forteller meg at det er en større sjanse for at jeg blir satt av flyet om jeg betaler 1000,- enn om jeg betaler 4000,-. Dette har jo potensielt en ekstraverdi for meg som reisende, og flyselskapet burde kanskje orientert om dette? Så lenge det ikke gjøres klart for meg som kunde at den tjenesten jeg kjøper forringes om jeg betaler en lav sum så forstår jeg ikke helt hvorfor prisen skal spille en rolle i prioriteringen av hvem som skal ut.
(men kanskje om noen kan peke på et punkt i kontrakten som forteller meg at slik er prioriteringen så er det OK)