View Single Post
Old 14-04-2013, 22:32   #11
storg
ScanFlyer Molded
 
storg's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,621
Default SAS-fly overbooket

Quote:
Originally Posted by Utflyttet View Post
Sett fra kontrakten sitt ståsted, helt klart. Du har fått tjenesten til en lavere pris, den har lavere verdi.

Igjen, den reisendes sentimentale verdi rundt turen er ikke den summen som står i kontrakten.

Sentimental verdi er i beste tilfelle noe man bruker når man skal forsøke forklare hvorfor man defintivt ikke burde bli tatt av flyet. Da er det bare å spille fritt i historier om døde slektninger, skillsmisser, eller bare ta en haug euro og ta det derfra.

-A
Men er det kundens problem at hans opplevelse av reisensverdi ikke står i forhold til prisen han betaler? Selskapene kaster billigbiletter etter oss, skal vi kjøpe dyrere billetter fordi vi skal i begravelse?
storg is offline   Reply With Quote