Quote:
Originally Posted by Bizflyer
Flott rapport Cecilie!
Supert med upgrade! Var det bare tilfeldig, eller hadde du noe optiontown eller poeng på gang for oppgradering? Ble foreldrene dine også oppgradert på hjemveien?
Takk igjen!
BF
|
Tusen takk for det Herr Bizflyer! På SK943 var det bare tilfeldig at jeg ble oppgradert. Eller, jeg hadde sikret meg Sequence Number 1 for meg selv ved online check in 22 timer før avgang! På veien hjem ble jeg oppgradert med Optiontown, det samme gjaldt for mamma og pappa.
Quote:
Originally Posted by Fnate
Hah - fabelaktig
Nøyaktig den ruta ligger skyhøyt (om ikke øverst) på ønskelista for bonus-bingo-turen min i sommer. Har et Scanorama blad som har ligget på kjøkkenbordet i et par år, som beskriver den. Rapporten din bare understreker det og gir meg enda mer lyst.
Hils Sophie fra Elefanten. Han er litt skeptisk til jentelus, men så lenge han ikke hilser selv føler han seg nokså trygg.
|
Den turen anbefales på det absolutt varmeste! Det er bare å pakke snipptaska og reise, sier nå jeg
Tusen takk for hyggelig kommentar!
Sophie vinker litt skeptisk tilbake til Elefnaten. Elefantlus er vel ikke så farlig?
Quote:
Originally Posted by fluxie
Kjempebra rapport. Synd å hør at du stod i kø så lenge. Jeg kom med UA i Biz(TR kommer) fra Frankfurt tidligere på dagen, da var det bare å spasere rett igjennom immigrasjonen.
Igjen takk for en flott TR, virkelig flott sengelektyre på på den min.
Thomas
|
Tusen takk for kommentaren din! Siden du kom med United gikk du vel gjennom immigrasjonen i en annen terminal? Eller sluses kanskje alle internasjonale ankomster gjennom T5?
Quote:
Originally Posted by WF-380
Takk for herlig trip-rapport som ga meg lyst på ny USA-tur snarest råd. Fikk også noen aha-opplevelser her og gjensyn med Seattle, har også kjørt innom Aberdeen for noen år siden. Hadde også billett-trøbbel på returen når jeg reiste med SAS og Continental for to år siden, her virker det som at det er noe som ikke fungerer helt.
Ikke minst er jeg svært glad for at du legger inn hele trip-rapporten med en gang, slik at man kan lese den sammenhengende fra begynnelse til slutt. Jeg mister ofte oversikten når det er mange rapporter på gang samtidig som blir delvis oppdatert etterhvert.
|
Så bra! Da har jeg gjort noe riktig

Virker som det ble noe kluss mellom datasystemene til United og
SAS, ja.
Ja, det krever litt ekstra og tar litt lenger tid før noe blir publisert. Men så publiseres alt i et jafs og da har man ikke det hengende over seg at man "må få det ferdig senere"
Tusen takk for kommentaren!
Quote:
Originally Posted by FlyHi
Super rapport
|
Tusen takk
Quote:
Originally Posted by Islending
Herlig rapport! Fikk sinnsykt lyst å dra til nord-vest kysten!
|
Takk, det er bare å dra
Quote:
Originally Posted by LNv22
Flott rapport! Jeg har har gjort samme kjøreturen nordvest for Seattle selv; et fantastisk sted!
Takk for titten!
|
Takker for hyggelig kommentar. Det var helt fantastisk der!
Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Takk for en meget god rapport fra hjemtraktene våre! Var selv på Bainbridge mens dere tok feil ferge (OK litt lokal følelser).
På folkemunne kalles Ocean Shores for "Open Sores" (Åpne Sår ) vi har også møtt et slikt hotell lengre syd og endte opp med å kjøre nordover i nesten 4 timer i regn til Newport Beach etter å ha snudd i resepsjonen
Spesiellt på sommeren er Quinault Lodge helt suverent - å sitte på plenen ned mot innsjøen med et godt lokalt Microbrygg (som de har plenty av) kan anbelfales på det sterkeste. Quinault ligger også i en regnskog og noe av den største opplevelsen er luften - kombinasjonen av Regnskogen og friske vinder fra Stillehavet gir en meget speseill opplevelse.
Når det er sagt - anbefaler vi som bor i Washington - Oregon kysten, det er langt flere hyggeliege byer, Cannon Beach og Newport Beach er våre favoritter.
Aberdeen som dere kjørte igjennom er hjembyen til Kurt Cobain og Nirvana, og en av låtene på debut albumet ble kortere enn planlagt - fordi måtte ha nok $$ til bussen hjem til Aberdeen
Som sagt tok dere "feil" ferge (ok er Bainbridge Patriot - men Puben på vår Øy slår Kingston any day ) Det er riktig at det er litt kortere i Km via Kingston - Edmonds, men du har 4 Trafikk lys (og stort sett grønn bølge) fra Hood Canal Bridge til Fergekaia på Bainbridge. Og fergen vår ankommer ca 2 minutter unna hotellet deres - rett frem opp til 3rd og til høyre og der er dere
Etter noen tusen seilinger med Fergen kan jeg skrive under på at "nettet" faktisk ville fint ha klart stoppe bilen deres - det kan faktisk bli solide bølger - har krysset med 10 meter høye bølger og sett bilder av værre oppe ved Mukilteo litt lenger nord (ved Everett) - men fergene går i rute
Når det gjelder innsjekkingsproblemene dine - så er nok Optiontown den skyldige - og flere forummedlemmer på Julebord(tm) i Seattle (følg med på The Julebord 2014(tm)) (Reklame) har opplevd det samme som du, ja en rakk såvidt flyet fra Seattle da United slet med få sjekket han inn.
Stiller gjerne opp med tips utover de utmerkede forslagene og inspirasjonen Cecilie har kommet med for dere som ble inspirert - enten i egen Pacific Northwest tråd lik New York / Chicago eller via PM. Vi har masse morro å by på og jeg er hjemme minst en uke i måneden - så med litt koordinasjon kan det lett arrangeres Fly & Øl (meget godt øl) enten på The Harbour Public House på Bainbridge - eller Hilltop Alehouse på Queen Anne inne i Seattle (begge faste Flyprat puber)
|
Open Sores..
LOL. I can see why. Tusen takk for en riktig så hyggelig tilbakemelding! I retrospekt, skulle vi jo selvfølgelig ha reist med Bainbridge-båten. Det får bli neste gang
Lake Quinault Lodge kjørte vi jo rett forbi. Det virket som et sabla alright sted å drikke mikroøl! Bør vel prøves neste gang vi er i de traktene.
The Julebord 2014 (tm) er notert!
Igjen, tusen takk for kommentaren!
Quote:
Originally Posted by SQ 777
Tusen takk for strålende rapport...
Ole B lurer på hva LH-broren sin heter ?? Eller har vi misset det ??
|
Tusen takk for hyggelig kommentar! LH-søsteren heter Sophie og ble kjøpt og betalt fra sete 3C på LH490 til
SEA i fjor. Hun kom på mange måter "hjem" igjen på denne turen!