Quote:
Originally Posted by Snowman OSL
Vi har vel alle vår rett til komfort ombord på et offentlig transportmiddel om vi reiser i C, F eller Reidar
At barn bæljer litt under take-off og landing må vi vel takle, men det jeg OVERHODET ikke takler eller aksepterer er foreldre som gir barna frie tøyler om bord.
Unger som hyler, skriker og sloss i setene og i midtgangen, sparker i seteryggen og maser konstant skal du få billig av meg. Det er dessverre slik at disse har mindre intelligente foreldre som ikke forstår nødvendigheten av normal folkeskikk og generell oppdragelse av barn, så det er kanskje ikke barna vi skal skylde på til syvende og sist?
Har hatt lite opplevelser av negativ art på rutefly IC og i Europa, men jeg er også en Harrybatt som faktisk synes det er heeelt greit med noen charterturer til Gran Canaria og Mallorca i året ( KUN med Thomas Cook så det er sagt) og der er det jaggu meg mye rart av foreldre som virkelig kunne trengt et grunnkurs i oppdragelse.... Det er ikke bare synd på oss passasjerer som kun er med ene veien, men da føler jeg jammen mere med CC som har det sånn på jobben HVER dag!! All ære til dere
Detta blei nesten en stil, men ble bra engasjert av alle de forskjellige synspunktene her! Kul debatt 
|
Godt skrevet! Akkurat jeg mener det skal være.
Uansett hvor i flyet man sitter må man påregne og akseptere at det kan være barn i nærheten. Av og til vil små barn gråte, men villstyringer som du nevner skal ikke tolereres.
Personlig har jeg hatt mye mer ubehag med fulle folk ombord enn med unger, også de som hyler i timer i strekk. Har sågar hatt en ekstra landing i
YYZ pga full mann som laget kvalm, det er lite kult å miste connection pga slike.