Skjønner at jeg får mekke en spedbarns-TR når man skal ut og flakse til London med junior i C hos BA i juli

Da er han 10 mnd gammel. Vi MÅ
TTE ikke absolutt på utenlandsreise, men siden det nå ble til at vi hadde lyst til å reise på en liten ferie i juli, og valget stod mellom å stå opp midt på natta for charter til "Syden" vs å reise til humane tidspunkter både for store og små, så falt valget på en storbyferie i London. Biz ble booket mest for å ha en 3 seter for oss selv. Og når BA bare skulle ha 6K for 2 voksne og 1 infant i biz så var det ikke vanskelig å booke
Man skal selvfølgelig gjøre hjemmeleksa si på forhånd og forberede alt som kan forberedes for at reisen skal gå mest mulig smerte- og skrikefritt som mulig. Er heldigvis ikke en veldig lang flytur så man får be om tilgivelse av medpassasjerene i etterkant hvis det skulle bli for ille (noe jeg ikke tror det blir).
Som andre har vært inne på her, så synes jeg det verste er likegyldige foreldre som lar 4-5-åringen herje rundt i kabinen, sparke og skrike og stå i, uten å gjøre det minste forsøk på å gripe inn og få en slutt på galskapen.
Så får vi se om man får hatske blikk når man setter seg i C i juli