Quote:
Originally Posted by Altitude
Takk, men at CPH er SAS' største stasjon for langruter er vanskelig å glemme :-)
Absolutt og helt enig – klart det blir billigere for SAS å gjøre det slik.
Kjøper bare ikke den om at SAS liksom er fanget av omstendighetene og kan lite gjøre, samt noe om logistikk, og at man nå ikke får lov til å ta fra de plomberte tollfrie trallene på bakken lenger. Som vel aldri har vært lov?
Om det skader eller ei vet jeg ikke. Det er kun premium-passasjerene som merker dette. Akkurat som de merker at SAS hverken har eller planlegger lie-flat seter, som nær alle sine vestlige konkurrenter. Syns det er stusslig at SAS sikter mot bransjens produktmessige bakevje i premium-markedet. Vi ville vel alle likt å se et SAS som trives i front med et attraktivt world-class produkt. Lite peker i den retning… beklageligvis.
|
Sitter med en følelse av at uansett hvilken forklaring eller beskrivelse av dette, så ville du synes at dette er teit.
Noe det sikkert er.
Men for de aller fleste selskap er det veldig viktig å ha et ens produkt, noe som har med kostnader å gjøre.
I
CPH og enkelte andre steder ble også logistikken utrolig kronglete for å få dette til.
Da blir det uforholdsmessig dyrt, så i bunn og grunn skyldes dette kostnader.
Og som påpekt, ikke bare hos
SAS.
Kunne sikkert også fortalt mye om den prosessen og mange andre, men de fleste gangene er greiest å ikke si noe, spesielt på dette forumet.
Har derimot på et par andre forum beskrevet dette inngående.