View Single Post
Old 30-03-2013, 09:14   #55
mindsweeper
ScanFlyer Blue

Default Re: SQ F, St Regis Bali, SQ C og DL C + annet snadder

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Helvetes drittunge som skulle skrike halvparten av turen
Quote:
Originally Posted by Insomnia4u View Post
Hehe, tja, det er vel forskjell på å reise med barn som skriker eller ikke. Du kan vel ikke seriøst mene at de mange som betaler mye for C skal måtte høre på ungeskrik?
Quote:
Originally Posted by Insomnia4u View Post
Hahaha, fiin kommentar Forstår ikke greia med folk som reiser med spedbarn på C. På SK973 for vel et år siden var det et ektepar som reiste med spedbarnstvillinger, og de skrek hele veien. Kona gråt men de ble tilslutt flyttet. Drøyt.

Hvis jeg kjøper C til hele familien, hvorfor skal jeg da tolerere at det sitter folk i samme kabin som klager på barna mine - kan ikke disse menneskene heller flytte på seg? På toppen av det hele har en bunch av de som sipper champis på C/F og klager på unger ikke engang betalt for billettene sine med annet enn noen bonuspoeng, mens jeg har brukt cash - ikke tvil om hvem som burde flyttes.

Om man ikke kan ha barn i nærheten så bør man vurdere om man er skikket til å reise med massetransport.

Skjønner det ikke er veldig kjekt med en unge som griner, men dette er endel av livet og noe man må tåle. Er man veldig sensitiv så hjelper det med et par QC15.
mindsweeper is offline   Reply With Quote