View Single Post
Old 14-03-2013, 07:17   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: Emirates Suites BKK-HKG

Quote:
Originally Posted by S. Holberg View Post
Dæven steike; flott! Det der må jeg gjøre en gang!

Sjekket for morro skyld priser. BKK-HKG en mandag i april. 3900kr for knappe 3 timer i First; ohh...
Takk skal du ha. Ja, det var omtrent det jeg betalte og da var det mye morro for penga.

Quote:
Originally Posted by Peppep View Post
Fantastisk rapport!

Ser at det koster 5950,- tur/retur for dette i mai, mens jeg faktisk er i BKK... Tror kanskje det er verdt det for en dusj i luften.

Fnate: Krediterer du EK-miles noe sted? Ser på listen over partnere, men den virket ikke veldig relevant for meg. Alaska Airlines så aktuelt ut til jeg så at de kutter samarbeidet med Icelandair i løpet av året.

Hadde du valgt TG F BKK-HKG + EK F HKG-BKK, eller EK begge veier? Det koster det samme, og TGs ground service fra BKK er jo fantastisk.
Tusen takk!

Har aldri vært på DM-tur så TG i F har jeg ikke vært noe særlig borti. Kun en gang fra Aukland til BKK i en 346. Men det var i 2007 og teller ikke. Riktignok endte jeg den gang opp i pysjamasfest å rad to sammen med noen suefarmere fra NZ. Good times.

Krediterer ikke miles noe sted. Ett av selskapene jeg reiste med krediterte jeg på United, men jeg husker ikke hvilket. Kanskje EVA Evergreen.

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Den hvitvinen du refererer til kommer fra Chateau d'Yquem som er det mest berømte huset i Bordeaux for Sauterne vin. Dvs søt desserthvitvin og kommer i årganger fra attenhundreogblomkål og oppover og er avsindig dyre.

Det var dog nytt for meg at de også selger vanlig hvitvin, så da her jeg noe å google på i kveld ser jeg!

Hva med resten av menyene? Spiste du også eller var du full da maten kom?
Aaaaaah, takk. Da skal jeg googlifisere litt selv også. Jo, jeg spiste. Det var dødsbra, men jeg hadde ikke planlagt rapport så det ble ikke noen matbilder eller menyer med hjem.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Det det ser unektelig komfortabelt ut :-)

Som du nevner - tenk på de "gutta" som får oppleve det kjøret der i 16 timer+
Da er det en lett sak å runde jorden noen ganger..
Ikkje, vel. Det går liksom an da.

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Takk for kjapp oppdatering fra loftet. Har kun fløyet EK i C, og det imponerte også på mat og service.
Takkar og bukkar. C får man til nesten det halve på den ruta. Altså drøyt 2000,- en vei.

Quote:
Originally Posted by Hpkris View Post
Takk for denne lille rapporten, da vet jeg hva som blir brukt til neste gang til HKG
Takk skal du ha. Ja, det kan ABSOLUTT anbefales.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote