Quote:
Originally Posted by Dag Viking
Jeg begynner å bli lei av at de fleste setevalg ikke er tilgjengelig for innsjekk. At dette pågikk en kort tid er greit nok, men nå har det vært 3 uker med samme problemer. Flight ut fra OSL kommer opp som velg sete, men resten er utilgjengelig. Når da SAS bytter flytype, og mitt forhåndsvalgte sete forsvinner, blir jeg lite imponert. Chatten kunne heller ikke ordne det, så det må ordnes på flyplassen. Farvel nødutgang!
Edit: Der kom det opp 33C i en A320, imponerende. Gleder meg til å henge bakpå halen.
|
Chatten henviste meg til innsjekk, innsjekk henviste meg til skranken i
CPH, og da var selvsagt alle seter uten 2 midtseter, et midtgangsete og mitt nye 29A tatt. Jeg forstår at det er problemer med implementering av nytt system, men det skal ikke ta evigheter og man skal ikke henvise de som har forhåndsreservert nødutgang til bakerste rad. Det er kanskje en grunn til at man ønsker å sitte på nødutgang på de lange flightene?? Heldigvis har A320 bedre benplass enn
SAS sine A319 og ikke minst A321.
Slik systemet har vært siste ukene, er de som ikke starter sin reise i
CPH sterkt nedprioritert ved bytte av flytype. Starter man i
OSL og ikke har tilgang til setevalg, kan man være sikker på at alle de gode setene er tatt når man endelig får snakket med noen som har tilgang til systemet.
Mail til CR blir sendt i morgen!