LH Business lounge, gates H, MUC
Jeg har aldri vært noe spesielt imponert over LH sine business lounger, og jeg ble heller ikke noe mer positivt overrasket denne gangen.
Ser man bort i fra at de har et enkelt utvalg av brennevin og en del forakjellig flaskeøl samt dusjmuligheter, er min ærlige mening at loungen interiørmessig og trivselsmessig står godt tilbake for SK sin business lounge (som ikke har brennevin og dusj) på
OSL. Det et forholdsvis trangt, og for det meste kantinebord tett i tett foruten et mindre område med lenestoler. Likevel, design og atmosfære er forholdsvis subjektive tema, så her er nok smaken som baken!
Likevel, ryddig og rent.
Jeg ser på bildet at det faktisk ikke var så fullt, men noe er galt med designen når jeg gikk derfra med en følelse at det
VAR stappfullt.
Det ble imidlertid tid til en øl og en youghurtbasert urtedressing med rundstykke på siden.
Så satte man kursen mot gate H02.
Underveis på en straightalator
Nok av mennesker i klynge på gate H02, men med dedikert skranke for C og F - uten noen som helst kø - var man igjennom omtrent uten å stoppe opp.
Rulletrapp ned til broen, hvor det alltid så hyggelige veiskillet Y og C F møter deg.
Og vips var man inne i D-AIKR!
...
Welcome to the new seat: