View Single Post
Old 17-02-2013, 15:43   #11
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
Default Re: Ros til SAS-ansatt

Jeg har mange ganger fått bedre service enn forventet ved gaten av SAS. Ved gaten er de løsningsorienterte og vil ha de reisende avgårde, akkurat hva de som reiser ønsker.

Jeg har derimot veldig dårlig erfaring med skranken til SAS med det misvisende navnet "service". Der er det som å komme til "etaten" og man blir fortalt hvor umulig alt er og gjerne også at man ikke er verdt noe som kunde uten gullkort. Kan ikke huske at jeg noengang har fått hjelp av SAS i en slik skranke. Har derimot flere ganger opplevd å bli avvist i en slik skranke for så å få problemet løst av personalet ved gaten.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote