Akk! Beklager, men det blir ikke tid til noen pølse på landsiden - noterer at jeg skal legge inn en enda drøyere connection neste gang!
LH2457
A321 - Garmisch-Partenkirchen
Sete 2A og C
C klasse
Rutetid 07:40
Avreist 08:10
Vi ble ønsket velkommen ombord av noe som så ut til å være et hyggelig og opplagt crew.
Straks boarding var fullført kom kabinpersonalet rundt med et tilbud av diverse magasiner.
Kun fire passasjerer i C klasse på denne flighten, av totalt 10 seter i C. Ellers ble det meldt om en helt full Y kabin ved boarding, selv om jeg tror jeg kunne skimte noen ledige seter mellom gardinene.
De-ice og take off som normalt.
Serveringen kom forholdsvis raskt i gang og et brett med frokost og kaffe kom på bordet.
Tiltalt med etternavn, en hyggelig oppmerksomhet.
Gikk også denne gangen for et glass appelsinjuice ved siden av. Absolutt velsmakende varm omelett, god leverpostei og ost. Rundstykket kunne absolutt vært bedre. Reisefølget valgte en croasint i steden for rudstykke, hvilket etter det opplyste var særdeles velsmakende.
Ellers god plass til mat og drikke.
Etter måltidet ble det tid for gjennomlesing av dagens aviser før man blundet av en halv times tid.
Vel våken igjen og fant ut at det var på tide med noe godt i glasset. Bestilte to glass musserende som av vertinnen ble opplyst å være en Prosecco.
*POPP* sa det høylytt fr gally og på bordet kom to glass etter kun 45 sekunder. Pent!
Ellers gikk turen smidig på vei ned til
MUC og det føltes ikke som lange stunden før hjulene tok bakken.
Oppsummert:
+Supert og opplagt crew
+Eco passasjerer som forsøkte toalettet foranble sendt tilbake
+Generelt god mat
-Dårlige rundstykker
Rusler nå på vei til LH business lounge...