View Single Post
Old 14-02-2013, 14:46   #12
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Thai kan vel skimtes ved gate på dette bildet….

On short final:

Så var vi på bakken:

Her sees maskinen jeg skulle videre med. Trodde det var kun en kort spasertur bort til den gaten, men det var det ikke….

Vi «dokket» med 50 minutter å gå på ift. flighten til BKK….Utrolig at vi klarte å ta inn så mye var min tanke….
@ Gate NRT:

Klar beskjed….

En utrolig flott flyvning var over - og jeg tror jeg med hånden på hjertet kan si – at jeg aldri har opplevd maken til service, respekt og oppvarting fra noe selskap jeg tidligere har reist med. Jeg vil gladelig fly med ANA igjen hvis jeg får sjansen.

Som lovet så sto det en liten «snelle» klar for å ta meg i mot. Hun fortalte at vi hadde dårlig tid, og at det var ca. 15 minutter`s gange til gaten….(!) Så da virkelig ikke sånn ut på bildene tenkte jeg, gaten lå jo rett bortenfor, men hun hadde rett. Vi måtte over, under, gjennom osv. før vi til slutt måtte gjennom security-check. Bagasjetag ble scannet ved gaten, og de kunne forsikre meg om at bagasjen allerede var om bord og ivaretatt.

Det ble fortsatt boardet Y passasjerer når jeg ankom. Jeg satt i setet 18:10 – 20 minutter til push… Puuhh – en halv svett HS-TLD kunne puste lettet ut.

Slapp jo (dessverre) å få testet ut lounger og sett litt på flyplassen, men legger ved litt info og kart uansett:

Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote