Quote:
Originally Posted by Dag Viking
Eller takke seg til en løsning der man kan velge sete gratis ved booking.
Du er sikkert velkommen til å velge andre alternativer neste gang. 
|
... og jeg velger gjerne andre alternativer - det betyr at jeg ser på pris og tid. Noen ganger blir det det selskap A og andre selskap B.
Denne gangen var det beste alternativet fullpris med SK og da ville jeg forvente at de leverer det de lover. Ikke nok med at man ikke får valgt sete, men etter at reiseplanene er blitt noe endret tidsmessig, finner jeg ut at det heller ikke er mulig hverken å endre eller avbestille billetten.
Jeg har nå tre bestillinger liggende inne gjort på sas.no - alle er det noe tull med slik at man ikke får utført de tjenestene systemet skal levere - det er ikke det jeg kaller service og enkle løsninger. Hadde det nå i hvertfall kommet opp noen fornuftige beskjeder i de boksene som dukker opp med "feilmeldinger" slik at man kunne forstå hva som skjedde