Quote:
Originally Posted by LN-MOW
For de som ikke har vært med på slikt før er det litt skummelt, men etterhvert som man blir vant til systemet samt at man får gjort nødvendige modifikasjoner, vil man antagelig lure på hvordan man klarte seg uten. Det at noen stasjoner har Altea og noen det gamle hjelper jo heller ikke, da ... 
|
Joda, det har du nok helt rett i.. Og jeg har hørt flere medarbeidere skryte av hvor mye bedre
OSL har vært i migreringen sammenlignet med
SVG.
Samtidig er jeg noe sjokkert over hvor lang tid noen operasjoner tar. Mulig at det kan forbedres, men flere minutter for ombooking er helt klart lengre enn de 20 sekundene det tok tidligere.
Quote:
Originally Posted by The Ticketor
Skjønner ikke hvorfor det skulle være vanskeligere enn tidligere å booke om på telefon.
|
Mistenker at det er backoffice som goofer her.. Når jeg ringer inn er som oftest medarbeideren ferdig før jeg har fullført setningen (til forskjell fra tidligere hvor vedkommende måtte punche litt mer). Dette pleier å bety mail til backoffice for fiksing, og med litt manglende info eller litt lang behandlingstid blir det problemer ved gate.
Quote:
Originally Posted by Dash
Merkelig vist dette nye systemet ikke skulle fungere i SK mens det fungerer i hele resten av verden  (...) Så får vi passasjerer ha litt tålmodighet frem til alle stasjoner er over på det nye systemet og rutiner er litt mer innarbeidet 
|
Men vi krever samtidig mer enn noen andre kunder i verden... Jeg ser på ombooking ved gate som en ekstrem fordel, og dette er tydeligvis ikke noe som er normalt i resten av verden. Skal ikke se bort fra at dette kompliserer bildet noe.