Quote:
Originally Posted by Hypern
Ringte BA nå for å spørre om grunnen til at jeg ikke kunne kjøpe avios, accounten min sto med æ og ø og var antageligvis det som var årsaken til at det ikke gikk igjennom. Agenten mente bestemt at det ikke lønte seg å kjøpe avios for oppgradering og påsto bastant at 13000 avios kostet over 400 euro, men det står bare 256 euro. Antagelig ville det være mulig å få proactive oppgradering på flyplassen til 2-300 dollar. Det vet jeg nå ikke, men greit å få et problem ut av verden så de tar og endrer kontoen til internasjonal stavemåte. Jeg trodde det gikk på andre henvndelser så kom først til en inder som ba meg om å ringe på nytt, så tastet jeg så 1 da og da traff jeg på en bedre agent og det var nok riktig.
|
Om det er BA Executive Club i Bremen du ringte (regner med det, da det er der vi skal ringe) så må alle svar der taes med en klype salt. De er ikke helt på "G". De er veldig hjelpsomme, og ønsker virkelig å hjelpe deg, de har bare ikke peiling.
Om du velger å ta samtalen på Engelsk kan du være heldig å komme til andre agenter. Det er min erfaring.
Uansett hva du velger er ihvertfall airport upgrade skikkelig lotto. Jeg har spurt om dette et knippe ganger og alltdi fått nei. Så miles upgrade er helt klart veien å gå om du vil være sikker.