Fem minutter før oppsatt rutetid var det så klart for boarding, men selv med en midtgang ble flyet snudd på et blunk og var vel ikke mer enn ti minutter sene vi pushet, husker jeg rett. Snøvær denne dagen så ble også tid for en liten dusj før vi kunne ta av omtrent tjue minutter senere enn planlagt. Det betydde også at med 30 min transfer i
SVG var det ikke så mye å gå på etterhvert.
Såvidt jeg kunne se fra 3F tipper jeg belegget denne tirsdagskvelden var tett opp til 90%. Ellers en helt uspennende flight og tok min vanlige kopp med te
Ved ankomst
SVG lyste det ikke overaskende boarding på WF366 til
ABZ, så var bare å begi sett rett til andre enden av terminal og gate 9.
Ble stående litt å vente før avgang da det var flere på samme flighten fra
OSL som skulle videre me samme fly.
Tydelig at noe cargo var av typen dyrt og trengtes nå....dvs relativt vanlig her i oljen
Knyttnevetesten bestått bak på sete 19A
Litt forsinket kom vi oss opp i luften og kunne sette kursen over Nordsjøen.
Omtrent halvfullt fly, men med hva man betaler på denne ruten vil det ikke overaske meg om de fortsatt tjente penger på flighten.
Hadde eco extra billett, men var ingen eco extra ombord hos WF, kun business og economy. Men det visste seg at WF har fri serveringen på rutene over Nordsjøen av den gammeldagse typen. Så fikk et relativt kjedelig rundstykke og en øl
Veldig bra besetning ombord og ikke hver gang man blir aktivt pushet drikke på. Så nei takk til en liten brun etter maten, men da jg ble pushet på en øl rett før landing sa jeg ja. Perfekt timing og siste slurk ble tatt fem sekunder før vi tok bakken