Quote:
Originally Posted by Polaris
Litt OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være karma? Selv om det ikke dekkes av massemedia kan jeg fortelle at det er mange hjertens lykkehistorier som har sin TAKK i SAS. Så at SAS som en helhet skal ha "dårlig karma" etter seg, der er jeg uenig 
|
Begrunnelse OT: Jeg mener at
SAS, som fra topp til tå, har håndtert alle hendelser siden 16. nov eller når enn det var helt elendig "mediamessig". Forståelig at 'gølvet' og fagforeningene er frustrerte og bruker anledningen til å lette på trykket i sin favør gjennom aviser og tv. Det samme gjelder også ledelsen. Det jeg mener er uheldig er når ansatte/ex-ansatte røper bonusdetaljer i media, fagforeningstopper som igjen minner folket på hvorfor man
SAS er "udugelige"... All den tid
SAS brukte på å bygge opp omdømmet, som de vant en pris for, er nå bortkastet. Og når
SAS som selskap klarer det utrolige å først vedta en spareplan, for så og bli saksøkt av CC i København og piloter i Sverige, for så og få erklært avtalen med NKF ugyldig, for så og ha fagforeningspamper i media som erklærer misnøye over å miste jobb (ihvertfall ikke positiv omtale for
SAS), for så og tatt på "senga" med bonuser, for så og miste døren på dette dyre flyet.. Kommer sikkert på mer dersom jeg bruker litt lenger tid.. Man ligger som man reder, heter det. Good things happen to good people.