View Single Post
Old 16-01-2013, 16:39   #29
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Air Tahiti Nui Business, Bora Bora, Papeete, AA... kort sagt; rundtur.

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Sjekket på Hotels.com og ser at alle hoteller på bora bora ligger på mellom 7500 nok og 35000 nok for en uke i februar, mens 4 Seasons ligger på 105 000 NOK.
På fourseasons.com, valgte jeg neste uke og den kommer opp med følgende pris per natt:

Bed and Breakfast From USD1,222/NightEnjoy a perfect night's sleep followed by an expertly prepared meal from our top-rated chefs – a flawless way to start your day.
PACKAGE SELECTED
WHAT'S INCLUDED

Sist jeg sjekket var ikke 1222 dollar i nærheten av 12k nok

Four seasons booker man ikke på Hotels.com, de som bor på 4S booker ikke der, det finnes ett helt nettverk av steder å booke, mest via concierge service.

I tillegg er det en del triks med fourseasons.com. Har du Amex plat eller centurion er det ofte store rabatter, oppgraderinger og gratis frokost, lunch, med mer. Fourseasons har også ofte tilbud der du får hver 3-4 natt gratis.

Du må bestille fra en concierge service når du skal bestille 4S. Sendte min en epost og ba om en pris der så får vi se hva man kommer opp med.

For eksempel, klarte min concierge å få 4S Maldivene for 850 per døgn for den sulten vi ville ha mens offentlig pris var 1600

Last edited by Tommy777; 16-01-2013 at 16:47.
Tommy777 is offline   Reply With Quote