Quote:
Originally Posted by SudCaravelle
Nok en Robertaas tråd hvor man ser mye angrep og surmuleri… Gøy å se den gode gamle misunnelsen og janteloven blomstre frem her..
Når jeg først så denne tråden var jeg spent på hvor mye visse personer skulle angripe han (jeg nevner ikke navn for da renner det inn flere stygge mail på PM), men synes han slapp noenlunde greit unna denne gangen.
At Robertaas (som faktisk toer å stå fram med navnet sitt og ikke sitter og kjekker seg bak et ”artig” pseudonym) gidder å bidra her inne med så mange ”bitre forumkollegaer” skjønner jeg ikke. Jeg synes i alle fall det kommer mye bra og selv om jeg ikke er enig i alt så leser jeg det med glede.
Tror herr Aas har trakket noen folk på tærne her med noen trillekofferter, finere hotellrom etc. som han neppe blir tilgitt for på en del år.
Mer mot denne tråden: Hvordan man skal prioritere pengene sine er vel omtrent like konkret å diskutere som smak… Detter er jo fullstendig individuelle meninger. Jeg personlig synes det er ganske hovent å påstå at man ikke kan kose seg på langflighter economy. Er man en positiv person og/eller har et bra reisefølge så kan dette være en fantastisk opplevelse.
Ville ikke bli overrasket om det er folk her inne som har noen bedre halvdeler som ikke akkurat er noen glansbilder – men koser vettet av seg med dem for det. 
|
Hehe, du har kosey deg godt på alle de lange økonomiflightene dine i fjor
Mye god underholdning i mange av hans tråder, soleklart. Noen av trådene Robert starter og debattene han deltar aktivt i er bare svada og det er åpenbart at han er såpass smart at han ikke mener ting alvorlig (se kaffetråden, glorete hotelltråden, Samsonite og bambuset om hunder på fly), han troller noe voldsomt, selvsagt med vilje.
Men han er en person som definitivt bringer mer enn dette og gode ting til forumet og jeg synes flyprat er bedre med han.
Denne tråden utviklet seg ikke slik jeg hadde forventet, ble veldig fort skjevt her og man havnet fort vekk fra kjernen av debatten.
Jeg synes mange av poengene hans er gode, men synes fokus på lojalitet gir mye mer tilbake i form av en bedre reiseopplevelse og også at lojalitet lønner seg.
Vet han kommer til Chicago i mai, er jeg i byen skal jeg plukke han opp på flyplassen, spare han en halvtime og 2.25USD, samt vise han hvor herlig de ekstra hestene i kjerra er