View Single Post
Old 10-01-2013, 17:30   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: BA Executive Club

Virker som BAEC er generøse når det gjelder oppgraderinger fra en premium economy billett til CW. Mitt spørsmål er om man kan kjøpe avios til dette? Såvidt jeg skjønte fra Flyertalk er at raten er 0.5X award billett for økonomi for en oppgradering. Dvs for LHR-LAX/SAN eller omvendt kan man oppgradere for 12.5k avios forutsatt at det er ledig award space i club world. Greier de å fikse slik at man ikke oppgraderer OSL-LHR også som vil koste mer?

La oss nå si at man har en reservasjon som inkluderer AA segmenter (feks LAX-HNL) kan man da oppgradere LHR-LAX (og KUN det segmentet) med Avios?

Jeg vurderer sterkt å booke premium economy for å oppgradere en av veiene med avios, ja jeg har sett etter at det er ledig award space i club world på flightene. Så er spørsmålet da om man skal oppgradere outbound eller inbound? Nattestid er det vel greiest å sove i Club World, men på en annen side får man jo en mer ultimat opplevelse med dagflight outbound. Kjøpe avios var ikke dyrt virket det som heller.
Hypern is online now   Reply With Quote