View Single Post
Old 28-11-2012, 21:17   #196
Polaris
Free Luigi

Default Re: SAS annonserer 30 nye ruter i 2013

Quote:
Originally Posted by Boeing_fan View Post
SAS skal ha over 2 300 kr for en helg i Berlin! Prisene er rett og slett drøye, her går man inn i et marked med stor konkurranse og lave priser, også tar man så til de grader overpris, og for å toppe det hele har man elendige avgangstider! SAS er bare å gi opp, for et håpløst selskap...!

Sier meg helt enig med BU662. Er det i det hele tatt noen andre enn komplette fjols som vil bruke SAS fremfor AB med de prisene og avgangstidene?
Vel, du er nå en ganske komplett fjols når du setter deg på en hest og skriver slikt. Nå kommer jeg med noe som kommer til å gi deg hakeslepp: det er folk som betaler 3000kr for en reise tur/retur OSL-TXL. Jeg, for eksempel, i mine tidligere dager. Jeg ville kun brukt SAS på reise fordi jeg var redd for å fly og SAS var de eneste jeg stolte på. Det er et valg man tar. Penger betyr ikke alt, det handler om å ha en bra tur. Og det leder meg inn på det andre ledd: folk som veit å betale for å få det de ønsker. De som skjønner hva jeg mener skjønner, de som ikke skjønner orker jeg ikke tiltale så dem om det