View Single Post
Old 19-11-2012, 16:04   #31
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Favoritt vs hat-flyplasser

Beste:
OSL - meget effektiv og sjeldent noe tull, men nå er det anleggsarbeider som invirker på dette.
MUC - gratis kaffe, te og aviser (?) i terminal 2 trekker opp. Veldig fin flyplass overall.
ITO - relativt få fasilliteter, men en koselig Hawaiian Airlines lounge hvor du nesten sitter på tarmac er herlig. Den er låst av med en kode.
ICN - meget bra flyplass og ikke minst meget effektiv. Om det var kø i passkontrollen sto det vakter og dirigerte folk til andre luker.
HNL - digger at flyplassen er delvis utendørs og man er tett på flyene. Kan tildels være et stykke å gå til bag claim om man er uheldig med gaten. Litt dårlig skilting også, men er nok min egen skyld delvis da jeg rota meg bort etter 24 timer på økonomi.
NRT - stortsett effektiv, selv om tollbetjentene ofte ser seg snitt til å kontrollere nøye.

Verste:
CDG - håpløs transfer fra 2E til 2G. Man må helt ut for å finne bussen.
PEK (terminal 2) - gikk inn for tidlig i checkinsonen, og der var man stuck...Skal sies at det var nattavgang.
LAX - irriterende å måtte gå helt ut for transfer. Terminal 6 er ikke bra i det hele tatt og ser ut som noe Sovjetisk ræl fra 60 tallet.
KRK - nei nei nei nei, totalt underdimensjonert, verste flyplassen jeg har vært borti i Europa. Styr unna!
Hypern is offline   Reply With Quote