Quote:
Originally Posted by Hickok
FR har rundt 80 fly lagret, så disse kan nok garantert settes inn på kort varsel, både i Norge, Sverige og Danmark. Burde heller ikke være noe problem å få ta i kvalifisert flygende personell på kort varsel om det skulle skorte på dette.
|
115 fly vinterparkert i løpet av vinteren når alle nye fly er levert. Dvs. like mange fly i drift vinteren 12/13 som 11/12. Ryanair blir nok ganske raskt å finne på skandinaviske domestic ruter hvis
SAS går konkurs. Vet ikke helt om jeg ønsker det... Man vet hva man har, men ikke hva man får. Til sammenligning brukte vel ikke Ryanair stort mer enn et par uker før de hadde både base og et respektabelt rutenett fra Budapest etter Malev dukkerten.
Wild guess; Stamrutene fra
OSL-
CPH/
ARN/
SVG/
HAU/
BGO/
AES/
MOL/
TRD/
BOO/
EVE/
TOS/
LYR/
ALF blir relativt fort dekket, men trolig med lavere frekvens enn
SAS har i dag. Noe annet vil overraske meg...