Quote:
Originally Posted by Balle Chlorin
Når det ble sagt at han fikk utbetalt 75000 kr, så kan vel det tydes både som netto og brutto.
Uansett, ethvert firma som betaler ut millioner i lønn hver eneste måned til folk som ikke bidrar i produksjonen, er vel mer eller mindre dømt til å mislykkes.
Hadde vi på min arbeidsplass skulle betalt lønn til folk som har sluttet, ville man ikke engang vurdert å sette kroken på døra, den ville vært murt igjen for lenge siden.
|
Du kan jo sette deg LITT inn i situasjonen før du hamrer løs!
Enten piloten gikk av ved 57, 60, 62 eller 65 år; Et flyselskap har ikke hatt noe valg; Folketrygden har til nå ikke betalt et øre før fylte 67, mens flysertifikatene ble inndradd ved 60. Da er det pensjonsselskap eller flyselskapet over driften som har måtte betale, og det gjelder ALLE flyselskap.
Nå er jo folketrygden i full forandring, det er slutt på flystopp ved fylte 60 år, og den nye pensjonsalderen i
SAS ser ut til å bli 65, så fremover blir det helt annerledes. Men det er jo historien dere er mest interessert i...
Men nå skal jeg ikke blande meg mer - ut og jobbe, så kan dere hisse hverandre opp over hvor håpløst idiotisk alt med
SAS er...! God helg!