View Single Post
Old 15-11-2012, 19:56   #1000
SAS-Steward
ScanFlyer Molded

SAS-Steward's Avatar

Default Re: Nytt stort SAS sparprogram

Quote:
Originally Posted by XPilot View Post
Dette foraet er jo for generell flyprat for alle og enhver. Dermed blir de informasjonene og insinuasjonene som kommer frem her samt media bildet, diskutert.

Skulle nesten tro at noen av de som er her inne er av inntrykk av at dette er en intern SAS ansattes forum og at vi da sviker med spekulasjonene våre som baserer seg på gitte informasjon!

SAS Ansatte må innse at drittslenging og nekting av real informasjon ikke gjør annet enn at det spekuleres mer og kansje med mer temperatur.

La oss være saklige med det som foreligger og heller bli informert om hvorfor dere som direkte berøres av dette kan bidra med oppklarende informasjon ELLER forklaring på hvorfor det skal "dysses" ned.
Hadde det som kom frem i media vært korrekt,og intervjuene og svarene kommet i sin helhet ville hylekoret vært betydelig lavere.
Stod selv ved siden av Johansen her om dagen når han svarte på et spørsmål. Når dette så kom i avisen, var det omtrent det motsatte av hva han faktisk sa.
Fra NKF huset her om dagen kunne man få inntrykk av at NKF var klar til å signere uten forhandlinger, hadde men derimot sett hele intervjuet så ville man sett hva Goffeng faktisk sa. Som var noe helt annet.
Har selv blitt oppringt av NRK flere ganger siste par dager, de har ønsket intervju.
Jeg har sagt jeg kan stille opp så lenge alle svar vises i sin helhet.

Media de siste dager har bidratt til et hylekor og meldt så utrolig mye faktafeil at jeg blir kvalm.
At så mange her på dette forumet hiver seg på og tar alt som skrives som sannhet er ikke annet en skremmende.

Er situasjonen alvorlig, absolutt. Er kravene til ansatte for drøye, ja! Har SAS brutt alle spilleregler i arbeidslivet? Jepp.
Vil SAS gå konkurs? Nei! dette fordi, til motsetning av hva de fleste her tror, fagforeningene tar ansvar, og har beviselig gjort dette gjennom flere år nå.
Snakker jeg for døve uinteriserte ører her, ja det tror jeg.
Ha en flott kveld.
SAS-Steward is offline