View Single Post
Old 13-11-2012, 10:18   #2
Tally-Ho
ScanFlyer Gold

Default Re: Wideroe skal selges

Quote:
Originally Posted by 73H View Post
Kanskje litt på sidelinjen, men hva tror folket om lønns og arbeidsvilkårene i WF? Har man noe tro på at de vil bestå i lang tid fremover, eller er det bare et spørsmål om tid før virkeligheten anno 2012/13 innhenter betingelsene også i Widerøe?
----"...et spørsmål om tid før virkeligheten anno 2012/13 innhenter betingelsene også i Widerøe.." skriver du... Hva mener du? Kanskje mener du at betingelsene i "Ryanair" (ditt selskap?) sammen med Bjørn Kjos' betingelser med ansettelser på bl.a. estlandske kontrakter skal gjenspeile virkeligheten i 2012/13? Fortell meg litt mer om dette!
Fortell meg litt mer om dette med å ikke tillate fagforeninger, om dette å ikke være sosialt sikret i noe EU-land, fortell meg litt om dette med at et stort antall av lavprisselskapene's ansatte ( i Ryanair estimert til 2/3 av pilotene) sansynnligvis ikke betaler skatt i noe land....
Fortell litt mer!

Det finnes et par veldrevne skandinaviske firmaer (WF er et av de), der de ansatte har ordentlige betingelser, samtidig som firmaet leverer varene til en pris markedet kan leve med....Enda er ikke alt lowcost...

Tally-Ho
Tally-Ho is offline   Reply With Quote