Quote:
Originally Posted by ole99
3) Utspillet til CAU om at Det er uakseptabelt er noe helt annet utspillene fra NKF, den svenske og den norske pilotforeningen. SGH og CAU er på motsatt side av banen basert på dagens uttalelser på spare&kutt-ryktene i media.
|
Og dermed konkluderer du at
CAU, NKF, pilotforeningerne osv. har fået præcist samme oplæg fra
SAS? Jeg ved ikke hvad de andre har fået forelagt - derfor kan jeg heller ikke sammenligne baggrunden for deres udtalelser - og at sige nej til første oplæg er ikke det samme som ikke at være løsningsorienteret.
Enhver oppegående ville sige nej til det
CAU er blevet forelagt - hvis ikke ville jeg da første blive alvorligt nervøs for at have de folk til at varetage min sikkerhed når jeg rejser. Jeg beklager at jeg ikke kan komme nærmere ind på hvad det er, men det er ikke småting. Det er også ret tydeligt at det er
SAS' ønskeliste og som alle ved får man ikke alt hvad man ønsker sig til jul. Det ved
SAS godt og derfor er listen lang - meget lang. Det danner også basis for at man sagtens kan nå sparemålene uden at alle punkter skal opfyldes - og begge parter ender med en aftale som kan bruges.
Og tro mig - jeg har aldrig været nogen fan af
CAU, men ret bør være ret, så de kun får skylden for de ting der er berettiget. Jeg kunne finde mange andre punkter hvor jeg synes de træffer ualmindeligt dumme beslutninger.
At de overhovedet er gået ud i medierne idag - vil jeg til gengæld gerne medgive er idiotisk og ikke tjener noget formål.