Quote:
Originally Posted by TOS
Samtidig så må man vel forstå at man ikke alltid vil kjøpe slik informasjon for god informasjon? Det er helt sikkert et problem med underrapportering, men uten å ha lest rapporten til den europeiske pilotorganisasjonen så vet jeg ikke helt hva de har spurt om, hvor mange i ulike selskaper, osv. De snakker om at halvparten av skandinaviske piloter har sovnet på jobb, men hvor mange hendelser snakker man egentlig om? Er spørsmålet om man noensinne i hele sin karriere har sovnet, eller er spørsmålet om man i løpet av det siste året har sovnet på jobb? Dette er ikke helt uvesentlige forskjeller.
|
Jeg kan kun konkludere at jeg har oplevet det jævnligt, både i mit nuværende og andre jobs. Ikke kun at sove, men også at føle sig lidt for træt... Og min karriere er ikke så lang endnu.
Samtidig har man indført arbejdsdage af en længde hvor det er videnskabeligt bevist at man har en reaktionsevne som om man har drukket 2 øl, men når det nu er blevet lovligt at planlægge med det er det vel også ok at man starter en kort arbejdsdag hvor man har det som om man har drukket 1,5.
Hvis ikke du vil tage 1. håndsberetninger for gode varer har vi ikke så megt mere at snakke om.