Nå har ikke jeg vært i en enda, men følgende skal gjøre turen mer komfortabel;
Kompositt skroget gjør at man kan ha større trykkforskjell ute/inne. I cruise
vil man befinne seg på 6000 fot i kabinen mot rundt 8000 som er vanlig ellers.
Dette medfører mindre sjanse for hodepine, øye-irritasjon, hoste, forkjølelse,
svimmelhet og utslitthet.
Luftfuktigheten blir kontrollert som gir mindre tørr hud og sprukkne lepper.
Filtreringssystemer som gir luften inne bedre kvalitet, spesielt på bakken. Mindre
lukt og forrurensninger.
Lyssystem som gjør overgangen mellom tidssoner bedre. Kabinen oppleves også lysere
og mer romslig. Systemer som kan forrutse og minske effektene av turbulens.
Mindre støy.
Dette sammen med kortere reisetid vil gjøre at man føler seg mer uthvilt når man kommer fram.
Hvor mye kan man selvsagt diskutere og det er sikkert individuelt, men at det har en betydning er åpenbar.
De som mener noe annet jobber antagelig i ett selskap som ikke kommer til å få dette flyet med det første
W