Quote:
Originally Posted by FamilyGuy
Lurer litt på hva du mener med flyinteresse og hva man betaler for en flybillett..? Hvis jeg tolker deg riktig så er man mer flyinteressert om man reiser på biz?
|
Du tolker temmelig feil her. Om det er bevisst eller ubevisst skal jeg ikke si noe om. De fleste bilinteresserte legger ned mer penger i biler, båtinteresserte bruker ofte en del penger på båt. Da hadde det ikke overrasket meg om en flyinteressert hadde vært villig til å bruke litt mer penger på en flyreise enn gjennomsnittsnordmannen. Det ser ikke ut til å være tilfelle.
Forøvrig så synes jeg at ferie er en helhetsopplevelse. Den begynner når man går ut døra hjemme, og slutter når man er tilbake. Opplevelsen er ikke bedre enn det svakeste leddet. Dårlig flyreise og bra hotell (da husker man ofte den det dårlige setet), dårlig hotell og bra fly (da husker man det skitne hotellet).
Må vel også legge til at jeg er litt større enn gjennomsnittet, og derfor er komfort på flyreisen ganske viktig for at de tre første dagene etterpå ikke skal bli ødelagt (been there, done that - never again)