Quote:
Originally Posted by Dag Viking
Da skjønner jeg ikke helt logikken, for en atlanterhavskryssing er like lang som en natt på hotell.
|
Jeg synes flyturen er en del av reisen i motsetting til min kone, men når det er sagt så er jeg ikke villig til å bruke tusenlapper ekstra for annet en økonomi om jeg skal reise til New York. I den sammenheng er flyturen ren transport og ser ingen grunn i verden å brenne masse penger på ett bedre sete og noen matbiter ekstra. Nei en 7-8 timers flytur til New York oppfattes så pass raskt når man kommer opp i luften, spiser litt og ser et par filmer og til slutt titter ut av vinduet. Tilsvarende en arbeidsdag i lengde. Hadde heller ikke betalt ekstra tusenlapper for en bedre kontorstol og varmt måltid til lunch under arbeidsdagen. (Ja dårlig sammenligning...)
Målet for reisen er New York og flyreisen er kun for å komme meg dit. Men når jeg skal være i New York i flere dager, så vil jeg gjerne bo bra og sentralt. Da er jeg villig til å bruke litt ekstra penger på Hotellet.
Når det er sagt, så skal jeg prøve å oppgradere med poeng når reisen går dit i mai med
SAS.